سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات اپل تکسنولی

نظر

 

یک نشت دهنده صاحب نام و معتبر اشاره نموده است که اپل در کنفرانس بهاره خود که قرار است در آوریل امسال برگزار شود، گزینه های رنگارنگ مختلفی را برای مدل های آیمک های جدید ارائه خواهد داد که در کنار آن انتظار می‌رود که این مدل ها به چیپ های اپل سیلیکون مجهز باشند.

شایعات در ارتباط با مراسم ویژه 20 آوریل اپل شامل معرفی یک سری از وسیله های مختلف می شود که می توان به مدل های جدید آیپد و همینطور مدل های اپل سیلیکون برای آیمک ها اشاره کرد. در کنار آن یک نشت دهنده معتبر ادعا می‌کند که ایمک های معرفی شده در این مراسم دارای گزینه های رنگ های مختلف جدیدی خواهد بود.

این نشت دهنده در روز شنبه تصاویری از مدل های رنگارنگ از آیمک را نشان داد که توسط گرافیست ها تهیه شده بودند.  بر اساس نظر این نشت دهنده آیمک های جدید ظاهر و رنگی مشابه با اینها خواهند داشت.

به هر حال در کنار این ادعا شایعات قبلی همگی تاکید بر معرفی آیمک ها با صفحه نمایش بزرگتر 27 اینچی دارند. برخی گزارش‌های قبلی ادعا می کنند که اپل در صدد ایجاد و معرفی آیمک ها با گزینه های رنگ های مختلف هم می باشد. از آن جمله می‌توان به تصاویر رندر شده ای که در فوریه منتشر شد اشاره کرد.

مدل های موجود در تصویر از لحاظ طراحی ترکیبی از آیپد پرو و نمایشگرهای پیشرفته Pro Display XDR می‌باشند که از طراحی صفحه نمایش تمام صفحه و با گزینه های رنگ مشابه با آیپد جدید برخوردار بود. احتمال زیادی وجود دارد که اپل برای مراسم بهاره امسال آیمک های جدید  را معرفی کند اما هنوز نامشخص است که مدل های جدید از نوع M1 خواهند بود و یا از نوع اینتل قبلی.

کارشناس معتبر مارک گورمن از بلومبرگ پیشنهاد می‌کند که آیمک ها ‌نمی توانند از پردازشگر مشابه با آیپد پرو استفاده کنند و بسیار منطقی به نظر می‌رسد که اپل از پردازشگرهای جدید خود برای آن ها استفاده کند.