سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات اپل تکسنولی

کمپ اپل در حال شروع شدن است (البته به صورت مجازی برای سال 2020) و ثبت نام آن آغاز شده است ، شرکت کنندگان اکنون می توانند از طریق وب سایت اپل متقاضی بوده و همچنین یک کتاب عملکرد رایگان دانلود کنند. جلسات کمپ اپل برای بچه ها تنظیم می شود و به طور معمول در مکان های فروشگاه اپل برگزار می شود و امسال با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 مجازی شده است. هنوز، اپل یک کتاب عملکرد 38 صفحه ای را منتشر کرده است که حاوی سه پروژه خلاق برای خانواده ها است. اپل اعلام کرده است که برای انجام هر پروژه حدود یک ساعت زمان لازم است و شرکت کننده ها می توانند با سرعت خاص خود کار کنند.
این فعالیت ها شامل یک پروژه در مورد چگونگی ایجاد تغییرات مثبت در خود با برنامه Clips، ایجاد فضایی برای شادی با صفحات و مداد اپل و یادگیری کدنویسی یک ربات مفید با استفاده از زمین های بازی Swift می باشد. کتاب عملکرد برای دانلود رایگان است و شامل صفحات رنگ آمیزی و همچنین گواهی های تکمیل برای امضاء است.
اهالی کمپ همچنین می توانند از طریق جلسات 30 و 60 دقیقه ای وب سایت مجازی  Webex که بین 11 تا 31 سی ام ارائه می شود برای راهنمایی های بیشتر ثبت نام کنند. با ثبت نام در یک دوره ، بچه ها در طول یک جلسه از جهت گیری در مورد هر پروژه مطلع می شوند و با جلسات پرسش و پاسخ راهنمایی خلاق پیدا می کنند. در صورت پر شدن فضاها ، دوره های جدید هر هفته اضافه می شوند. هر جلسه توسط Apple Creative Pro برگزار می شود. اپل همچنین یادگیری خود را با Apple Quick Guides ارائه داده است ، که نکاتی درباره نحوه استفاده بیشتر از iPad و Mac را ارائه می دهد.