سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات اپل تکسنولی

بازی بسیار محبوب Tetris Beat امروز در اپل آرکید راه اندازی شد. این بازی کلاسیک که مدت های زیادی است که توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است با گرافیک های جدید و موسیقی های جذاب در پلتفرم گیمینگ اپل قابل دسترس می باشد.

این بازی که در حقیقت یک نوع بازی پازل گونه ای می باشد که در آن شکل های هندسی به صورت های چرخان و در حال افتادن صداها و افکت های جالبی را گیمر به وجود می‌آورند و کاربر می‌تواند با ریتم های مختلف موسیقی اشکال متفاوتی را ایجاد کند. برای آنهایی که می خواهند از تجربه بازی کلاسیک ان استفاده کنند می‌توانند مود Tap این بازی را امتحان کنند. علاوه بر این مود های ماراتون که در آن ترک های صوتی مختلفی وجود دارد نیز در دسترس کاربر قرار می گیرد.

به طور کلی بیت های موسیقی مختلفی که در این بازی در دسترس می باشند شامل ترک های موسیقی مربوط به آرتیست های مختلف نظیر Alison Wonderland ، Hannah Diamond  ،Dauwd و غیره می‌باشند.

به طور کلی 18 آهنگ کاملا اختصاصی وجود دارد که در ژانر های هیپ هاپ و پاپ در هر بازی هرماه به این بازی اضافه می شوند. اپل هر از چند گاهی یک بازی جدید را به فرم گیمینگ خود اپل آرکید اضافه می‌کند. اوایل همین ماه بود که این پلتفرم توانست از مرز 200 گیم بگذرد. اپل آرکید و بازی های آن کاملاً بعد از آنکه کاربر حق ثبت‌نام را بپردازد  به صورت رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغات در هنگام بازی و همینطور خرید های داخل اپلیکیشن قابل بازی می باشد.

حق ماهانه ثبت نام این پلتفرم 4.99 دلار در ماه و حق ثبت نام سالانه آن 49.99 دلار در سال برای کل خانواده می باشد. بازی های اپل آرکید در کلیه وسایل و محصولات اپل از قبیل آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک اپل قابل انجام است و بیشتر گیم های موجود در آن دارای قابلیت حمایت از کنترلرهای گیم می باشند و با کنترل های پلی استیشن و ایکس باکس قابل بازی هستند. این سرویس در بیش از 150 کشور جهان قابل دسترس است