سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات اپل تکسنولی

چگونه با استفاده از اپلیکیشن نوت note مدارک را اسکن کنیم

 اپل هر ساله اپلیکیشن نوت را بهینه سازی می کند و توانایی اسکن کردن مدارک ویژگی مفیدی است که می تواند موارد استفاده زیادی داشته باشد. در اینجا ما به بررسی چگونگی استفاده از این اپلیکیشن برای اسکن کردن مدارک  و متن می پردازیم.

اپل با اضافه کردن این قابلیت در اپلیکیشن نوت کارایی این برنامه را چندین برابر ساخته است. اسکن کردن مدارک با اپ نوت کار بسیار ساده ای و در مدت کوتاهی قابل اجراست. طبیعی است بعد از عمل اسکن براحتی می توانید آنها را در هر جای دیگر  به اشتراک بگذارید.

اما ذکر این نکته لازم است اگر مدارک بسیار زیادی برای اسکن دارید بهتر است از اسکنر های حرفه ای استفاده نمایید. ولی اگر هر روز  تعدادی محدود اسکن کار شما را راه می اندازد از این اپ می توانید استفاده کنید.

چطور با اپلیکیشن نوت مدارک را اسکن کنیم: 

  • در اپ نوت یک صفحه متن جدید را باز کنید.
  • ایکون دوربین را انتخاب نموده، و سپس گزینه Scan Document را انتخاب کنید.
  • مدارک خود را در صفحه دید دوربین قرار دهید.
  • شما می توانید با فشار دادن دکمه شاتر یا یکی از دکمه های تنظیم صدا کار اسکن مدارک را شروع کنید.

می توانید به این روش هر تعداد مدارک را با آیفون خود اسکن کنید و هر گاه کار شما به پایان رسید دکمه save را فشار دهید. شما می توانید مدارک را در داخل اپ Files انجام دهید و اگر لازم شد آن را مستقیما به درایو iCloud خود ببرید.

بعد از باز کردن اپ files ایکون سه نقطه را در گوشه راست صفحه فشار دهید و سپس گزینه  Scan  را انتخاب کنید. در تصویر نمونه ای از اسکن مدارک با اپ Notes دیده می شود.

شما می توانید هر گونه مدرک با اندازه های مختلف را از این طریق اسکن کنید اما این ویژگی بخصوص وقتی مفید است  که اندازه مدرک بسیار بزرگ بوده و توسط اسکنر های معمول قابل اسکن نیست.

چگونه با استفاده از اپلیکیشن نوت note مدارک را اسکن کنیم